Keyrah's Story



Home About Stuff Linkies




Yasmeen Forever
Tuesday 26 November 2013 | 0 Superman(s)


Assalamualaikum , lama saya tak update . Malam ni nak cerita Topik 2 Yasmeen . Seperti yang korang semua nampak kat atas . Inilah kelas saya . hehehe , semua kenangan yang terindah dapat ditaksirkan di sini . Kenangan manis dan pahit takkan saya lupakan . Saya sayang mereka sangat sangat . saya tak ada dalam gambar ni ... :( , saya demam kus-kus :) , tapi serious cakap rugi sangat tak dapat pergi jamuan . dah lah hari terakhir sekolah , haihh tak heaven langsung , hahah emo pulak . sorry :| , tapi apa-apapun yang berlaku , saya tetap jadikan ia indah .walaupun perlukan kesabran yang banyak untuk menempuhnya... hmmm nampak gayanya , itu sahaja , dengan ungkapan yang tak seberapa ini , saya mohon maaf , andai terkasar bahasa atau disebaliknya . jika ada rasa tidak sedap hati , ingat Allah ingat Rasulullah . Sekian, Assalamualaikum










Older | Newer
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music