Keyrah's Story



Home About Stuff Linkies




Azam baru
Wednesday 27 November 2013 | 0 Superman(s)
Assalamualaikum , Hai . seperti di atas azam baru . banyak azam yang saya nak buat , tetapi tak tahu nak pilih mana satu , hmmm yang pertama , nak kurus . yang kedua , nak study hard . tapi tak study study . Yang ketiga , kosong . heheh dua je azam kita , tapi nampak macam banyak . time ni , kita tgh nak kuruskan badan . nak kena makan ikut time , kalau tahun lepas , main bantai jee , malam ke pagi-pagi buta ke.... tak kira. yang penting perut kenyang . saya selalu lupa pesan nabi muhammad s.a.w . nabi dah pesan supaya makan sebelum lapar , berhenti sebelum kenyang , tapi saya makan waktu lapar , berhenti selepas kenyang ... hmmm . tapi kalau sekarang , saya punya jadual makanan tak stabil , pagi-pagi tak makan . hahaha , patutnya sarapan penting kan? tapi saya tak makan . tengahari tu baru saya makan .... hmmm rasa ngantuk tu ada sikit , sikit je lagi nak habis update . hah ! pasal azam kedua pulak .. study hard. nak masuk f3 tapi belajar , ulangkaji takda , hihihihi , takut lah PBSMR , semuanya bertulis .. nak kena perah otak fikir itu ini .... haihh sabar aja lahh , OKEYLAH , itu sahaja untuk malam ni ... insyaallah malam esok saya update , bye assalamualaikum..








Older |
Template by Nurah. Tuto from WA. Icons from Pixel. Music by Yonghwa. Colour from HTML

music